maddebabe

friday i'm in love

Kategori: Allmänt

Phew, äntligen ligger jag i min säng, som jag har längtat! Bion tidigare ikväll var grym! Bättre än förväntat faktiskt, är alltid lite skeptisk till uppföljare.. Jag och pappa hade en riktigt mysig "far och dotter kväll" iallafall. När vi kom hem till rävlanda gick jag till thörnqvistarna och har varit där hela kvällen. Massa chips, godis, cola och filmmys. På slutet kollade vi på en skräckfilm, lättskrämd som jag är så bestämde jag mig för att gå hem efter en kvart. Annars hade jag aldrig vågat gå hem i mörkret, och det var tillräckligt läskigt som det var. Så nu ska jag sova, och imorgon ska jag kolla på fotboll. That's it. Egentligen skulle jag träffa A men det funkade inte riktigt, tråkigt tråkigt..
puss
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: