maddebabe

24e oktober 2013

Kategori: Allmänt

God eftermiddag! Idag har jag studiedag, riktigt skönt och passande då jag jobbade kväll igår och var hemma runt halv ett.. Så jag tog mig en välförtjänt sovmorgon idag. Dagen har gått åt till att plugga, skrev klart ett helt arbete om Gatukonst/StreetArt. Väldigt intressant faktiskt. Fördelarna med att gå en estetutbildning, man läser lite roligare kurser!
Mamma och pappa kom hem från spanien idag också, så jag fick lite smått och gott av dem, lite kläder och baileys bland annat. Skönt att ha dem hemma iallafall.
 
Imorgon är helgen här, och det betyder att jag inte behöver vara i skolan på en hel vecka, för det är nämligen höstlov! Åh så underbart! Dock så har jag inte så mycket planerat i helgen, eller på lovet heller för den delen. Men det är så jag gillar det, tar dagen som den kommer. Det enda inplanerat är utgång på lördag för att fira en kompis, och nästa helg blir det en stor Halloweenfest. Kul!
 
Streetart av Banksy
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: