maddebabe

20e juli 2013

Kategori: Allmänt

God eftermiddag! Gårdagen var stressig, men riktigt bra. Sov endast två timmar igårnatt, och sen jobba på det. Men det gick förvånansvärt bra, och snabbt framförallt. Men gud så varmt det var! Solen låg på, och det fanns ingen air condition på hela lagret, svettigt som fasen. Svängde förbi rävlanda och hämtade upp svärd, åkte till bollebygd och systemet, åkte hem igen, och kom på att vi glömde hämta ali och jens i bollebygd så vi fick åka tillbaka haha.. Sedan duschade jag och åt mat, och var hos olliver resten av kvällen. Vi drack vin, spelade gitarr och satt ute vid tända ljus. Riktigt mysig och lugn kväll faktiskt. Jag var hemma vid tre, och sov fram tills två idag. Hade ju några timmar att sova ikapp hehe.. Har bara solat och ätit mat sedan dess, och snart ska jag göra mig iordning för att gå på poolparty hos en klasskompis! Det blir nog en riktigt bra kväll skulle jag tro. Men först ska jag halvsova i solen ett tag.. puss
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: