maddebabe

23e augusti 2013

Kategori: Allmänt

Hej alla fina! Äntligen fredag! Jag känner mig otroligt lycklig, och har varit det hela veckan trots att skolan har börjat och jobbat däremellan.. Första skolveckan är avklarad alltså, och det har gått gallant. Vi har ju inte börjat gå efter schemat än, kanske därför det har varit så chill.. Men på måndag blir det andra bullar! 
 
Idag är jag ledig, så istället ska jag in till la stada med Ali och fixa lite grejer. Jag ska kolla efter en liten present till Osckar som har 19årsfest ikväll (taggad som fasen för övrigt), köpa en kalender, pennor och skrivblock, och kanske se om jag hittar något att ha på mig inför kvällen? Får se, får se. Jag får nog börja göra mig smått iordning om jag ska åka om en halvtimma..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: