maddebabe

30e maj 2013

Kategori: Allmänt

Ojsan nu var det några dagar sedan sist, jag ber om ursäkt återigen. Så vad har ni missat i mitt liv? Inte speciellt mycket egentligen, jag åkte till i tisdags och har varit där någon dag eller två, ett par riktigt mysiga dagar! Idag har jag varit och flängt hela dagen känns det som. Först var jag i stan, sedan satt jag på bussen i en timma, åkte med systern till bollebygd, varit på Sofias studentmottagning, pluggat och varit med vänner. Helgen känns otroligt efterlängtad, men blir nog mycket att stå i ändå. Först blir det skola, sedan tar Mattias studenten, alltså ännu en att gå på hehe, och på kvällen ska vi fira vacka Matilda som fyller 18! Över lördagen har jag inga spikade planer, och på söndag kanske det vankas någon match? Det lär bli en bra helg vilket som. Puss och godnatt!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: