maddebabe

27e maj 2013

Kategori: Allmänt

Godmorgon! Det är måndag morgon, och det känns faktiskt inte riktigt lika hemskt som det brukar. Idag har vi ingen vanlig dag i skolan, istället har vi klasskamp mot den andra estetklassen. Men tyvärr kan inte jag vara med, då jag knappt kan stödja mig på högerfoten, tack vare matchen igår. Det var fortfarande värt det, det ska kännas att man har gett allt och gjort sitt bästa. Tyvärr så vann vi inte, men det blev 3-3 och vi fick ett poäng iallafall!
 
Annars då? Helgen har varit relativt lugn. I lördags hämtade jag systern inne i göteborg, tog en liten roadtrip, och lagade middag tillsammans. På kvällen var vi hos Oskar en stund, sedan åkte vi vidare till hindås. Jag stannade inte så länge dock, eftersom systern var hemma och jag ville passa på att umgås med henne. Och igår så gjorde jag inte så mycket annat än att spela match, är fortfarande helt slut i kroppen och fortfarande dödstrött.. Men förhoppningsvis piggnar jag till om en stund. Ha en bra dag alla fina!
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: