maddebabe

22a maj 2013

Kategori: Allmänt

Godmorgon! Fy vad trött jag är, somnade alldeles för sent igår och sov hur skönt som helst: jättemycket seperationsångest från sängen imorse. Jag sitter och lyssnar på musik/kollar på tv och försöker vakna till liv, och bli människa. Det går inte så bra just nu, ögonen går i kors och jag har ont i ögonen haha.. Lite mer kaffe och koffein så ska det nog gå bra! 
 
Är så stolt med gårdagen, gjorde klart nästan två större arbeten och har bara ett mindre innan veckans slut. Sedan har jag gjort vad jag har kunnat för att åtgärda problemen. Idag har jag en håltimma på över två timmar, då kommer jag passa på att använda tiden vist. I övrigt har jag en ganska lång skoldag, slutar vid fyra.. Men som tur är har jag bara tre lektioner: engelska nu på morgonen, då jag ska ha en muntlig redovisning av en bok, och göra nationella läsförståelse eftersom jag var sjuk vid det förra tillfället.. Ha en bra dag allesammans, bara två dagar kvar till fredag!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: