maddebabe

17e maj 2013

Kategori: Allmänt

Jag skulle säga godmorgon, men denna morgonen är allt annat än god. Vaknade med en klump i bröstet av någon anledning, kan knappt andas eller prata. Låter som en kille som precis kommit in i målbrottet, väldigt förkyld och febrig alltså. Känner mig på bristningsgränsen till att antingen börja gråta hysteriskt, eller bara skrika på världen typ. Fy, en riktigt hemsk morgon. Vet inte exakt vad det beror på, men antagligen för att jag ligger efter så mycket i skolan och helt ärligt så känner jag bara för att hoppa av just nu. Har hamnat så mycket efter att det känns som att det inte är någon idé att ens försöka jobba ikapp allting. Men idag stannar jag hemma, och jag ska börja arbeta på naturarbetet som faktiskt känns ganska intressant och roligt. Sedan har jag lite halvfärdiga uppgifter som jag har tänkt göra klart. Men en sak i taget, och ett andetag i taget. Jag kommer klara detta.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: