maddebabe

13e maj 2013

Kategori: Allmänt

Godmorgon! Jag börjar dagen med att säga: vi vann matchen igår! 5-1 till oss, riktigt duktigt. Men fy vad jobbigt det var haha, jag är inte tillräckligt tränad för att egentligen orka spela 90 minuter, men det gick ju vägen ändå. Jag somnade "hyfsat" tidigt igår, har iallafall fått omkring åtta timmar sömn. Men har vaknat flera gånger mitt i natten, klarvaken. Jag vaknade till och med pigg nu när jag gick upp, det händer inte ofta alltså. Om en timma ska jag ta bussen till skolan, har bara två lektioner idag, och vädret är på topp! Det är ändå ganska bra förutsättningar, för att vara måndag. Just nu känner jag mig glad, lycklig och bubblande. Ska faktiskt bli roligt att åka till skolan, men lär nog inte tycka det när jag väl är där haha.. Ha en solig måndag allesammans!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: