maddebabe

9e juni 2013

Kategori: Allmänt

Hejsan! Det har varit ett par riktigt bra dagar det senaste, i torsdags spelade jag ju match. Vi åkte på storstryk, 9-1, men deras A-lag spelar ju faktiskt i allsvenskan, så det var inte jätteförvånande. Efter matchen så åkte jag, Ali och Oskar in till la stada och picknickfestivalen, där vi käkade god mat, drack god dryck, och var i goda vänners sällskap. Efter picknicken tog vi några öl ute, innan vi åkte hem till rävis igen. Igår fredag tog jag det lugnt mestadels, och på kvällen grillade jag och några vänner. Sedan hade vi tvspelskväll/shottävling. Vi spelade - jag fick shotta varje gång jag förlorade en match. En minst sagt rolig kväll! Igår tog jag det lugnt hemma på förmiddagen/eftermiddagen, på kvällen var jag med Oskar och grabbarna och spelade kubb - standard nuförtiden haha.. På natten skulle jag hämta Ali i landvetter efter jobbet, slutade med att vi var i Mölnlycke halva natten och körde omkring. Somnade väl runt sex imorse. Gick upp för en timma sedan, och har gjort allting klart som har med skolan att göra! Så underbart skönt, har jobbat ikapp allting som jag låg efter med och det känns fantastiskt! Nu när jag är klar med det, så har jag inte så mycket för mig idag. Jag ska grilla med pappa, och ikväll ska jag kolla på fotboll uppe vid planen. 
 
Här är några bilder från de senaste dagarna. 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: