maddebabe

4e juni 2013

Kategori: Allmänt

Halihallå! Vilken underbar dag jag hade igår; först hade jag endast en kvarts lektion så då passade jag på att ta bilen fram och tillbaka. På eftermiddagen hade jag en sånglektion, och det sista nationella provet och jag fick godkänt! Jag blir så glad för minsta lilla nuförtiden haha. Efter skolan så mötte jag upp Ali och Mattias i stan, där vi käkade lite och sedan drog oss vidare till Slottskogen. Det var en helt underbar dag med massa sol, frisbee, fotbollssparkande, pingviner och nya människor. Efter slottskogen åkte jag till Andreas och myste med öl, fifa, film och massa flummande och pussar. Och idag hade jag bara en lektion där vi hade betygsnack, så det var ingen lång dag direkt. På hemvägen åkte jag förbi bollebygd och köpte med mig sushi till lunch, hur gott?! Nu ska jag börja tagga till inför kvällens match, bara vinst som gäller! Dock kommer det nog bli ganska varmt i denna stekande värmen.. OCH ett stort grattis till fina Emma som fyller 18 idag, hurra hurra hurra! 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: