maddebabe

long time, no see

Kategori: Allmänt

Jag ber om ursäkt för upphållet på nästan en månad. Förhoppningsvis blir det bättring på bloggfronten nu! Men ärligt talat så har ni inte alls missat mycket. Så, vad har jag haft för mig dessa dagar? Jag har slappat extremt mycket! Jag trodde ju att jag skulle få jobba hur mycket som helst, istället har jag inte fått jobba någonting. Riktigt surt faktiskt, jag hade behövt pengarna inför emmaboda, som det bara är tre veckor kvar till för övrigt! Istället har jag bara tagit det lugnt som sagt, varit med vänner, firat midsommar, grillat, varit i slottskogen, skrattat och varit glad osv. 
 
Annars då? Igår var jag på möte i mölnlycke, och passade på att gå till banken och fixa lite saker. Vuxenpoäng! Därför blev det en tidig morgon igår, gick upp vid nio ungefär. Tänkte försöka gå upp tidigt idag med, men lyckades inte somna förrens fem imorse, pågrund av en vidrig hosta och massa tankar som snurrade runt. Därför vaknade jag alldeles för sent idag, närmre tvåtiden. Huvudet spränger, bihålorna värker, halsen värker, täppt i näsan, fryser och har feber. Roligt sånt!  Tur att vädret är ganska dåligt idag, då kan jag ligga i soffan och vila framför filmer och serier utan att få för dåligt samvete iallafall.. Ha en fin dag, pussss
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: