maddebabe

16e juli 2013

Kategori: Allmänt

Godmorgon! Jag har haft en otroligt bra helg i växjö med god mat, fint väder, bad, film, godis, massa fina djur, solnedgångar och fint sällskap. På söndagen och gårdagen så var det lite komplikationer så jag satt hemma i lägenheten själv för det mesta, men det gjorde inte mig så jättemycket ändå. Det var tråkigt att behöva åka hem bara. Men om en vecka åker vi till emmaboda, och det är lite grejer som behöver fixas innan dess.
 
Nu sitter jag i soffan med en kopp kaffe och ska kolla på någon serie, har en del att kolla på nu. Game of thrones, glee och californication. Vart ska man börja? I eftermiddag ska jag till mölnlycke med, jag ska på möte och tänkte passa på att lämna tillbaka lite försenade böcker samt låna några nya. Det blir en lugn och slapp dag idag alltså.
 
Här får ni några bilder från helgen
 
vacker solnedgång i törnåkra
 
 
lyxfrulle
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: