maddebabe

17e januari 2013

Kategori: Allmänt

Skumt, skrev ett inlägg igår på eftermiddagen men det publicerades aldrig.. Jaja, får hoppas att det fungerar korrekt nu istället!
 
Igår efter skolan blev det lite solande (underbart med värme nu i kölden), pluggade en massa på eftermiddagen/kvällen och sen så gick jag till ali och hängde med honom och mattias (standard). Efter ett tag kom signe med, och vi spikade upp mål och gjorde upp planer angående våra nya och hälsosamma liv! Idag är alltså dag 1 på riktigt, har ju försökt de senaste två veckorna att hålla mig borta från all skit men har väl inte varit till 100 % om jag ska vara ärlig. Men idag har jag följt det helt och hållet, och det är ju en bra början iallafall!
 
Idag hade vi estetdag så vi skulle bara åka till en skola och promota estetlinjen, och vi fick rävlandaskolan. Jajemänsan, mina områden. Efter spelandet stannade jag kvar en stund och pratade med alla gamla goa lärare, insåg först då att jag faktiskt saknar en del av dem haha! Här hemma har jag ätit lunch, och pluggat en massa piano. Nu jävlar ska det bli förändring här, jag ska fan engagera mig i skolan mer och bli fit, och hälsosam förstås! ;)
puss
 
lunch: fullkornspasta med tomatsås
 
kollade på en av mcfly's konsertDVDer när jag kom hem, hihi

Kommentarer


Kommentera inlägget här: