maddebabe

13e januari 2013

Kategori: Allmänt

Godkväll! Ingen uppdatering på hela helgen, ursäkta ursäkta. Tjejmiddagen i fredags var riktigt trevlig, var kul att få träffa alla "gamla" klasskompisar igen. På kvällen kom det lite fler människor med, roligt roligt. Jag och signe gick hem till mig närmre tvåtiden, sov ut ordentligt och lördagen bjöd på soffhäng hela dagen. Hann sola med, that's it. Riktigt lugnt och skönt faktiskt. På kvällen kollade jag, emma och signe på film och pratade en massa. Idag däremot har jag övningskört i typ tre timmar, nött det jag är sämst på hehe. Jag och stefan körde runt i borås, en väldigt mysig stad faktiskt. Om man hittar guldklimparna då.. Här hemma har jag ätit middag, och pluggat en jävla massa. Nu tar jag paus och kollar på serien gengångare (les revenants). Riktigt sevärd, så.. se den.. haha. puss
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: