maddebabe

8e februari 2013

Kategori:

Äntligen är skoldagen över! Vaknade vid fem imorse och kunde inte somna om, så med två timmar sömn i bagaget så masade jag mig till skolan vid åtta, dödssjuk typ.. Men dagen har rullat på bra, och jag har varit produktiv på alla lektioner (förutom den sista då vi kollade på film och jag hostade sönder, så gick hem och mår piss) plus lite till. Har fixat lite jobbgrejer, och det verkar som jag ska jobba hela nästa vecka! Goa pengar förstås, men är inte så pepp över att få gå upp vid fyratiden.. Men cash is king! Så ett lov blir det inte, haha. Nu är jag alltså påväg hem och ska spendera hela eftermiddagen och kvällen i soffan och kurera mig/knarka choklad, te, soppa, alvedon, halstabletter, näsdukar och nässpray. De kommer kalla mig för pundarmadde hädanefter! Resten av helgen blir väl lite av samma anda kan jag tänka mig.. Hoppas alla får en bra helg, och ett härligt lov för de som nu har det! :)



mysmusik på bussen, redo för att blunda ögonen ett tag

Kommentarer


Kommentera inlägget här: