maddebabe

7e februari 2013

Kategori: Allmänt

Godmorgon! (Jag vet att klockan är över två, men det är morgon för mig). Igår fick jag kvällsbesök och fick inte någon sömn alls på hela natten, inte alls bra för min kropp eller min sjukdom som härjar inne i kroppen. När han åkte hem för att jobba kröp jag ner i sängen bredvid mamma och sov fram tills nu ungefär, fem timmar senare. Jag mår kasst, mer än kasst faktiskt. Nu ska jag äta min goda frukost och kolla på något avsnitt eller två av grey's anatomy innan det blir pianoplugg och körkortsteori resten av dagen.. Whoop whoop! En jädrans massa te blir det under dagen med, alltid den bästa medicinen mot alla sjukdomar (främst halsont) säger de ju. Förresten, imorgon är det fredag och därefter lov!
 
Godaste frullen: Earlgrey te (i den sötaste muggen någonsin) och knäckebröd med ost och paprika. Mums!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: