maddebabe

2a februari 2013

Kategori: Allmänt

Hej! Nu har ni fått massa bilder, men inga länkande texter. Har inte skrivit någonting om min 18årsdag, eller min 18årsferre. I torsdags när jag fyllde år så fikade jag med familjen (den största tårtan någonsin) sedan tog jag, sofia, emma och osckar bussen in till göteborg. Först gick vi till pc där edmond, chalene och filippa mötte oss. Vi tog några drinkar där, sedan vandrade vi till sticky och där var det hur roligt som helst! Var där med härliga människor, dansade hela natten lång, drack lite gott och hade det sjukt roligt! Fram tills någon random tjej spydde över hela mig, men det är en annan historia. Igårkväll hade jag hyrt lokal för att kunna fira med "alla" mina fina vänner. Alla verkade ha det roligt och jag är nöjd. Jag var inte på ett jätte partyhumör, var stressad, lättretlig, ledsen, glad, osv osv. Men är riktigt nöjd ändå! Dock så fick jag ingen sång som jag hade "hoppats" på haha, kanske är lika bra det? Nu ska jag ta det lugnt några timmar till, sedan ska jag åka in till göteborg och möta upp ett par vänner och gå ut på en krogrunda! Japp, så blir det!
 
vackraste vännerna 
 
haha!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: