maddebabe

15e februari 2013

Kategori: Allmänt

Godmorgon.. Fytusan vad jobbigt det var att gå upp kvart i fem, dödstrött! Sängen såg så inbjudande ut, jag ville bara krya ner igen.. Men icke sa nicke, upp och jobba! Nu sitter jag med en kopp kaffe och har precis ätit lite, försöker vakna till liv lite.. Om en kvart ska jag vandra upp till bussen, sen hämtar chefen mig i landvetter och kör mig sista biten, lyx om något. När jag kommer hem i eftermiddag så ska jag sova, vad härligt det kommer bli! Ikväll har jag inga planer faktiskt, det känns ganska skönt ändå, lär ju vara megatrött ändå. Det enda jag har planerat hittills inför helgen är att träffa emma på lördag kväll, och på söndag ska jag ut och övningsköra.. Nu ska jag återgå till kaffet och lite bubble shooter spelande!
 
min alla hjärtans dag spenderades på jobbet, och sedan ätandes glass och vinst på lotto! (60 kronor, men ändå!)
 
jag älskar dig 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: