maddebabe

Dag 1

Kategori: Allmänt

Hejsan svejsan. Framme i Spanien nu. Har precis ätit en god indisk middag och är helt proppmätt! Idag har jag bara solat och gjort mig iordning för middagen typ. Imorgon är planen att först åka på marknad och kanske hitta något fint, sedan blir det massa solande och teoriplugg.. Gött som fan!
 
Just nu sitter jag vid la siestas (där vi bor) enda bar och använder deras dator och internet, då morfar knappt har något internet, det är iallafall inte speciellt användbart. Ska försöka blogga dagligen (jag vet, borde vara ute och utforska la siestas gator och leva livet, men blir lite jobbigt då jag är här med mamma och morfar som inte är pigga på något av det, utan bara vill ligga i solen och sova) och kontakta mina vänner här på kvällarna, och dricka öl i min ensamhet.. Nu ska jag dock lämna datorn och kolla på fotboll med mamma och söte morfar! Det blir heller inga bilder förrens jag är hemma i sverige igen.. ha det gött i värmen, pussss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: