maddebabe

9e april 2013

Kategori: Allmänt

Godkväll (snarare godnatt)! Nu är våran tid i spanien i princip över, åker från huset vid tolvtiden imorgon förmiddag. Det har varit en härlig vecka med mycket slappande. De senaste dagarna har vi solat (surprise, surprise), spelat minigolf för första gången och jag vann, ätit riktigt god mat, badat i havet, jag har passat på och färgat håret och nu har jag precis packat väskorna. Hur skönt det än har varit här, så längtar jag faktiskt hem. Jag längtar hem till mina vänner, och jag trodde aldrig att jag skulle säga det, men jag längtar faktiskt tillbaka till rutinerna. Inte för att jag hade några bra sådana innan, men det kanske det kan bli bättring på nu? Prio nummer ett när jag kommer hem blir att skriva klart ett arbete som ska in på fredag (så mycket för att komma tillbaka till rutinerna), öva massa piano, och sist men inte minst - plugga massvis av körkortsteori och övningsköra. Snart är det dags för teoriprov och uppkörning, så det är bara till att bita i det sura äpplet och plugga stenhårt de två kommande veckor. Riktigt taggad, men så livrädd på samma gång.. Jajaja, nu ligger jag iallafall i sängen och ska kolla på filmen seven poundsGodnatt, puss
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: