maddebabe

28e april 2013

Kategori: Allmänt

Nu är denna helgen också över.. Tiden går fort när man har roligt antar jag. I fredags kom andreas hit. Vi myste framför massa filmer hela kvällen i princip, och var hos ali en stund med. På lördagen sov jag hela dagen känns det som, tillslut gick vi upp vid fem och tog en tur till bollebygd. Sen vankades det ju fest på kvällen! Jag och vännerna var i landvetter och firade karl som precis har fyllt 20, en riktigt lyckad och rolig kväll må jag säga! Lite väl mycket av det goda dock, men är det fest så är det. Idag har vi ätit pizza, och jag har legat på soffan hela dagen.. En oerhört slapp dag, men så får det vara när det är söndag och söndagsångesten smyger sig på.. Nu ligger jag i sängen däremot, redo för att sova! puss och godnatt
 
bild från spanien, mil palmeras

Kommentarer


Kommentera inlägget här: