maddebabe

1a april 2013

Kategori: Allmänt

Godmorgon! Inget bloggande på några dagar, men ni har inte missat speciellt mycket. I lördags var jag ute och övningskörde med pappa i några timmar, och på kvällen var jag med ett par vänner (skulle egentligen ut och fira henrik som fyllde 18, men har man ingen ekonomi så har man inte.. ALLA pengar måste gå till körkortet). Ig¨r var vi hos farmor och farfar i ulricehamn och firade påsk med släkten, myspys! På kvällen träffade jag emma, signe och frida och hade farvälfika/catcha-up-fika. Emma ska åka till Stockholm och ha praktik i tre veckor, och jag åker ju till spanien imorgon! Hela dagen idag kommer gå till att tvätta och packa inför imorgon alltså.. Men först ska jag börja med en packlista och en kopp kaffe, och vakna till liv! puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: