maddebabe

9e september 2012

Kategori: Bilder

Godkväll! En liten update från helgen kanske är på sin plats? Fredagen var ganska så konstig faktiskt, det var massa motgångar från första början faktiskt. Stress till tåget, kunde inte hitta min mascara, stötte på otrevliga människor i skolan osv. Kräftskrivan på kvällen var trevlig såklart, men samtidigt väldigt underlig.. Jag och signe sov över där, samt några fler. Efter standardpizzan hjälptes vi åt att städa och ta ner partytält osv. På lördagkväll gick planerna upp och ner. Från början skulle vi kröka med några vänner, men det blev inte av så jag kollade film och tjötade med oskar istället. Men det var också trevligt såklart! När jag väl kom hem däckade jag omedelbums. Dagen idag har bestått av sömn och fotboll i stort sett. Jag har varit otroligt seg och tung idag faktiskt. Men sådana dagar måste man tillåta sig själv att ha ibland. Nu ska jag antingen kolla på några glee avsnitt eller kolla på feelgood filmen 50 first dates..
pussss och godnatt! 
 


 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: