maddebabe

23e september 2012

Kategori: Bilder

Godkväll! Ingen uppdatering sen i torsdags, men har inte haft någon aning vad jag ska skriva faktiskt. Men men, så kan det vara ibland. I helgen har jag inte haft så mycket för mig, har varit småsjuk hela veckan så har tagit det lugnt mestadels. I fredags skrev jag ett prov i skolan, sen åkte jag hem faktiskt. På kvällen var jag med ett par kompisar i min kusins lägenhet och pratade, skrattande, rökte vattenpipa osv hehe. Efter det så spelade vi tv-spel hemma hos ali som vanligt.. På lördagen tänkte jag plugga, eftersom jag har ett stort prov i naturkunskap imorgon, men icke sa nicke. Istället blev det filmtittande på egen hand (the butterfly effect, se den!) och sedan pratade jag med emma ett tag, good talk! Sedan fanns det ingen tid till att plugga, då vi var ett par stycken som skulle ses hos signe och ha filmkväll. Kvällen var förövrigt supermysig och rolig, mycket skratt och flum som vanligt med det gänget. Jag hade en bra kväll/natt alltså. Morgonen idag var stressig, vi gick upp alldeles för sent (en timma innan matchsamling). Matchen gick bajsdåligt och jag vet inte vad jag sysslade med om jag ska vara ärlig. Nu är jag hemma iallafall och pluggar, efter massa om och men. Tänkte träffa en fin vän ikväll, men jag orkar nog inte det faktiskt hehe. Plugget ropar på mig, och kroppen med. Måste ta hand om den ikväll. Just nu tar jag en paus i pluggandet dock, och tar en kopp te och kollar på det första avsnittet av williams lista!
Ha en fin söndagskväll, pusssss
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: