maddebabe

14e oktober 2012

Kategori: Bilder

Hejsan svejsan. Några dagar ifrån bloggandet, har inte haft något intressant att skriva faktiskt. Men skolveckan har varit bra, känns bättre och bättre faktiskt. I fredags efter skolan städade och röjde jag en massa, sen så hade jag ett par vänner över. Det var väldigt trevligt, trots att det fanns några ångestfaktorer. Men överlag; en bra kväll! På lördagen efter standardpizzan blev jag sjukt trött (inte så konstigt med endast fyra timmars sömn kanske), så sov i ett par timmar innan det var dags att tagga till inför nästa fest. Kvällen spenderades alltså hemma hos petter med massa härliga människor! En riktigt lyckad kväll faktiskt. Landade hemma i rävlanda närmare fyratiden, och har varit trött hela dagen idag i stort sett. Min produktivitet har legat på noll hela dagen alltså, har inte gjort ett piss, haha.. Nu är det dags för mig att sova och ladda upp inför en ny vecka med nya möjligheter, godnatt!
pussss
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: