maddebabe

göteborgs rapé

Kategori:

Rubriken säger allt.. Eller? Nej inte direkt. Har för mycket energi för att sova. Förstår inte hur jag inte kan vara trött.. Det är verkligen ett mysterium som borde lösas. På vägen hem från skolan satt jag fastklistrad framför "50 shades of grey", fortsatte läsa en stuns när jag kom hem. Tog en paus på två timmar för att plugga på miljöarbetet (snart klar, yeey)! Efter plugget har jag läst konstant. Är nästan helt omöjligt att lämna den ifrån sig alltså. Nu ska jag ge det ett försök till att sova.. Tur att jag inte börjar förrens 13.20 imorgon och då ska vi bara sitta i publiken vid inspelningen av postkodsmiljonären! En riktigt go dag alltså.. Kanske ställer klockan någon timma tidigare så jag hinner skriva klart arbetet..
puss och godnatt!



såhär roligt kan madeleine ha det när hon inte kan sova! se där minsann..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: