maddebabe

9e november 2012

Kategori:

Godkväll. Äntligen är dagen vi har längtat efter här, äntligen fredag. Har ni haft en bra dag på jobbet/skolan? Min dag började inte så bra när jag höll på att svimma påväg till bussen. Så jag vände om och gick hem igen och har sovit till största delen av dagen. Har varit illamående, haft huvudvärk och ont i öronen hela dagen.. Misstänker öroninflammation/bihålsinflammation, verkligen lägligt nu när det är mycket i skolan och spelningar osv. Är så trött på att vara sjuk! Det får gärna ta och ge sig snart alltså... Min dag har alltså varit extremt lugn, och kvällen likaså. Just nu myser jag med familjen framför batmanfilmerna, de är ruskigt bra! Imorgon väntar det lite plugg på förmiddagen och på kvällen ska jag in till göteborg och ta en fika och se en bio med sofia. Det var riktigt längesen jag träffade henne, tror det fortfarande var varmt ute och man kunde gå med bara ben.. Alldeles för längesen alltså! Nu ska jag återgå till filmen och fortsätta mysa i soffan, ha en fin fredagskväll! pussss


haha, charmiga sofia och ali i somras!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: