maddebabe

15e november 2012

Kategori:

Det blev inget pluggande igår, då provet är flyttat till nästa vecka.. Lycka! Istället kollade jag film och läste böcker hela eftermiddagen, så sjukt skönt att bara kunna koppla av och fokusera på annat faktiskt. Träningen på kvällen var jätterolig och vårat lag briljerade såklart, hehe.. Skämt åsido, jag var riktigt nöjd med träningen. Jag körde en hel del styrketräning emellan pauserna också, så nöjd så nöjd. Det blev mer styrketräning när jag kom hem och körde även ett pass på spinningcykeln. Har en redig träningsvärk idag dock, men det är gött! Magen fick nog lida mest haha.. Så gött att komma igång med träningen lite, det behövs verkligen. Har gått upp allt för mycket den senaste tiden. Nu ska fettet bort! Men varför sitter jag här med glass då? Haha, jag skyller på att jag är sjuk, har PMS och har pluggat så bra idag hehe... Nu ska jag läsa böcker så det knakar! puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här: