maddebabe

then why do fools fall in love?

Kategori: Bilder

mcfly, ignorance

Jag kom hem från jobbet för sisådär en halvtimma sen. Det kändes bra att jobba idag faktiskt, både sofia och ida var ju där så var väl inte så konstigt, hehe. Sen jag kom hem har jag duschat, städat rummet och beställt lite grejer på nätet! Nu i efterhand känner jag mig väldigt duktig som städade, har massa energi att göra av med så varför inte passa på liksom. Nu ska jag försöka bege mig mot sängen och tända ljus, läsa en bok eller lyssna på lite lugnande musik. Jag behöver ta hand om mig själv lite och tagga inför det sista nationella provet imorgon; läsförståelse i spanska! Jag hoppas verkligen det går bra nu.. Efter skolan ska jag iväg och jobba igen, häääärligt! pusss


förlåt

Kommentarer


Kommentera inlägget här: