maddebabe

on a sunny afternoon

Kategori: Allmänt

Hallå! Kör-repet gick bra tidigare idag, men usch vad långtråkigt det blev. Jag kan ju låtarna redan liksom, så att gå igenom dem typ fem gånger känns väldigt onödigt. Efter repet åkte jag in till stan för min date med thomas, haha. Det kändes väldigt konstigt, nervöst, jobbigt och jag vet inte vad. I slutändan blev det att vi köpte med oss jordgubbar, dricka, lite godis och satte oss vid stranden i landvetter och fick pratat en hel del. Allt är på bättringsvägen helt enkelt. Överlag har det varit en riktigt bra dag, och vädret gör det inte mycket sämre! Efter "fikan" åkte vi till emmas lägenhet eftersom hon inte är hemma, och tog det lugnt framför tvn osv. Han hade andra planer för kvällen, men kommer kanske tillbaka senare. Men om en stund ska jag iväg och möta en vän vid bussen, så blir det massa tjöt, öldrickandes, film, chips, osv. Såna dagar behöver man ibland faktiskt! pusssss


Kommentarer


Kommentera inlägget här: