maddebabe

myskväll

Kategori: Bilder

Det blev en annorlunda kväll än vad jag hade tänkt mig, men den blev minst lika bra ändå! Thomas skulle jobba natt, så det blev inga planer med honom. Något liseberg och maskinen blev det inte heller. Istället blev det grill, onyttigheter, hockey och film hos petter med annat gott folk! En riktigt lyckad och trevlig kväll! Gött att sverige vann matchen mot norge också, jag är inget hockeyfan alls men det var gött med vinst. Efter hockeyn kollade vi på transformers halvt sovandes i soffan, hehe. Jag fick agera kudde åt signe och petter också för den delen, trevligt trevligt. Nu ligger jag äntligen hemma i min tomma säng och saknar min älskling, men imorgon får jag träffa honom! Ögonen går i kors nu så det är nog bäst att säga godnatt, pusssss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: