maddebabe

Art Garden Spa

Kategori: Bilder

Gårdagen spenderades först några timmar på ullevi, och sen som sagt åkte jag och min thomas på spa. Det var helt underbart, och riktigt vackert också. Fy så bra vi har haft det. Vi har badat och tagit det lugnt i massa olika pooler (bland annat en utomhuspool), bastat, vilat, ätit underbar mat osv. Igår bjöds det på trerättersmiddag och förrätten var hummersoppa, till varmrätt blev det kyckling med mangold cannelloni, och till dessert körsbärsmousse med chokladglass och maräng. Bilder från våran lyxhelg ser ni här nedanför.

Nu är jag alltså hemma igen. Det känns väldigt konstigt ärligt talat, jag är fortfarande i trans och känner mig avslappnad och extremt trött, hehe.. Jag måste åka tillbaka till Art Garden Spa någongång i framtiden! Ikväll är planerna att först kolla på fotboll då herrarna spelar, sen ska jag träffa thomas och några killkompisar till honom och kolla på champions league finalen! Antagligen blir det lite grillat och sånt gott innan matchen drar igång, riktigt mysigt. pusssss


dessert


himmelsängarna (som jag stensomnade i)











frukosten var gudomlig. jag har nog aldrig ätit mig såhär mätt..



Kommentarer


Kommentera inlägget här: