maddebabe

3e maj 2012

Kategori: Bilder

Tjenixen! Började som sagt sent igår, och då väntade först en redovisnin i historian, och sen nationellt prov i spanska. Efter allt plugg mötte jag upp sofia i landvetter, för att sen åka till ullevi och jobba! Det var väldigt roligt att jobba för en gångs skull, haha. Matchen var inte jättebra, men blåvitt vann så det var viktigast. Jag blev sjukt taggad att spela själv också, taggar redan inför matchen på söndag.

Idag började skoldagen klockan åtta, och uppsatsskrivning i engelskan. Det kändes bra, men jag vågar ändå inte hoppas på för mycket. Tiden får utvisa hur det blir. Jag har en lektion kvar sen, och efter det ska jag jobba igen och städa upp all skit från igår.. Och sist men inte minst så blir det en förhoppningsvis go träning i det underbara vädret! pusss


efter provet så tog jag och felicia en fika i solskenet, underbaaart

Kommentarer


Kommentera inlägget här: