maddebabe

31a maj 2012

Kategori: Bilder

Hallå där bland molnen. Hur leker livet med er en torsdag som denna? Usch vilken tråkig dag det har varit idag, jag missade första lektionen för att rödbussen var sen, och då missade jag bussen till skolan i landvetter.. Sen hade vi bara ensemle där vi övade på låtarna inför konserten ikväll, som jag fick reda om igår.. Bra framförhållning i våran skola, verkligen. Här hemma har jag kollat på filmen priest, sovit och ätit ungefär. Om en kvart ska jag ta tåget till mölnlycke för att ha konsert då alltså.. Jaja, är inte direkt taggad på att spela två låtar och sen åka hem igen. Nej, skärpning nu! Positivt ska det vara, hehe.

Längtar tills imorgon då fina ida tar studenten! Åh vad glad jag blir för hennes skull (plus alla andra fina vänner som tar studenten), och jag längtar tills om två år, då jag själv tar studenten och får gå på bal osv. Ååh, allting kommer bli så grymt!
åh, mitt jobb kan vara riktigt bra ibland!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: