maddebabe

30e maj 2012

Kategori: Bilder

Hejsan hejsan. Terminsuppspelningen som jag pratade om igår gick bra, men kunde gått så mycket bättre. Jaja, jag gjorde det bästa av situationen iallafall. Efter det åkte jag till thomas, och sen åkte vi till hvitfeldtska för att se när bästa gustav sprang ut! Usch, kände mig lite mammig när jag såg honom där, lilla gubben börjar bli stor, haha! Jag och thomas tog en pizza tillsammans, för att fira att vi hade tio månader oså. Det var mysigt, och gott framförallt! Senare på kvällen var vi på gustavs studentmottagning, och mot slutet kom även signe och sen så sov alla tre hemma hos thomas.. Hehe, mysigtpysigt.

Idag slutade jag ganska tidigt, så var hemma runt tvåtiden. Jag har fräschat till mig lite, och snart ska jag ta tåget till jobbet. Ikväll är det ju landskamp (sverige - island) på ullevi, så jag och fina sofia ska jobba som vanligt. Pengarna rullar in nu, det känns bra detta!
graciös bild på familjen utbult!


fina gustav!




Kommentarer


Kommentera inlägget här: