maddebabe

22a maj 2012

Kategori: Bilder

Hallå hallå i sommarvärmen! Både igår och idag har jag varit på ett toppenhumör tack vare det underbara vädret, men det kan disskuteras om det t.o.m kanske är för varmt? Men man ska ju faktiskt inte klaga. Igår eftermiddag/kväll jobbade jag och sofia på derbyt och fyyfan vad äckligt varmt det var att gå runt och plocka skit, usch. Senare mötte ida och andrea upp oss så var de med och kollade på matchen. Överlag så var det en god arbetskväll. Dagen började med ett nationellt prov i matte, och usch vad dåligt det kändes. Jag hoppas verkligen att jag underskattar mig själv och blir istället positivt överraskad när jag får resultatet, hehe.. Det var iallafall massa strul runt det. Efter provet slutade vi, så då åkte jag och en vän hem till mig och åt pizza bland annat ute på serveringen.. Den satt riktigt fint faktiskt! Och på kvällen har jag tränat, och jag kom precis hem till thomas. Om jag tror rätt så ska vi nog kolla på en film eller nåt, och sen sova. Jag har inga lektioner imorgon på förmiddagen, så jag börjar inte förräns ett! Så det blir en lååång sovmorgon för mig, underbart! Där har ni mina senaste två dagar i ord..
pusssss


Kommentarer


Kommentera inlägget här: