maddebabe

1a maj 2012

Kategori: Allmänt

Hallå där! Inget bloggande på ett par dagar, men nu blir det ändring på det. Vad har jag haft för mig det senaste? I lördags blev det till att spendera dagen/kvällen hos älsklingen eftersom jag skulle jobba på söndagen. I söndags blev det först jobb och sen match mot bergdalen. Det är inte värt att disskutera den matchen heller, vi fick storstryk helt enkelt. I måndags jobbade jag återigen, och på kvällen var det ju valborg. Ida kom hem till mig så gjorde vi oss iordning, och sen gick vi till kusinen och grillade osv. Där var även thomas och sofia och väntade på oss! På kvällen drog vi till ett ganska dött hindås, och våran kväll bjöd inte på mycket mer än så. Valborg är alldeles för överskattat, men trots att jag var riktigt trött hade jag ändå en trevlig kväll. Igår natt kom petter hit och sov med mig, thomas och ida också. Idag på förmiddagen åt vi pizza, och sen spelade kubb och solade hemma hos kusinen. Nu är jag (äntligen) hemma i mitt lilla hus och ska äta innan jag ska iväg till bråtared för att träna! bilder från helgen kommer senare, pusssss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: