maddebabe

16e maj 2012

Kategori: Bilder

Godmorgon. Min dag började inte alls bra faktiskt. Klockan ringde inte klockan sex som jag hade ställt den på, istället vaknade jag klockan åtta. Alltså exakt samma tid som jag skulle sitta i klassrummet och skriva ett nationellt prov. Så gick det med det.. Det var ingen idé att åka till skolan, eftersom de släpper inte någon om man är sen. Jag får hoppas att jag får ett annat tillfälle att skriva. Min lektion börjar halv tre sen, så jag har några timmar att ta död på.

När jag fyllde år i januari fick jag en present av thomas, övernattning på spa! Igår bokade vi så på fredag åker vi till ett spa i göteborg, kommer inte riktigt ihåg vad det hette men det ligger på hisingen iallafall. Det ska bli hur mysigt som helst, längtar 


Kommentarer


Kommentera inlägget här: