maddebabe

11e mars 2012

Kategori: Bilder

Hejsan svejsan. Har inte hunnit att blogga sen i fredags så jag gör det nu istället. I fredagskväll var jag med kusinvitamin och kollade på filmen contagion som var verkligen spännande och bra, så den rekomenderar jag till er som inte har sett den. På lördagen vankades det match som vi vann med 4-0. Det var inte alls en rolig match, eftersom det andra laget var faktiskt inte speciellt bra. Men jag kan ju inte direkt säga att vi bjöd på vårat finaste spel heller. Men det räckte ju ändå! På kvällen var jag och thompa rompa med signe och kollade på melodifestivalen, usch.. Nej men det var mysigt och trevligt faktiskt, sen så tycker väl inte jag att melodifestivalen är det roligaste alternativet att kolla på men det dög. Idag däremot har jag inte gjort så mycket annat än förutom att sitta bakom ratten och kört bil. Kulkul. Och imorgon är jag ledig och ska spendera hela dagen vid historiaboken... Please kill meeee... Men innan morgondagen kommer så ska jag kolla på någon film eller två med emma. Det var faktiskt ett tag sen jag umgicks med henne eller träffade henne alls så det blir nog trevligt :) ha en fin söndagskväll!
pussss pusssss


tog en fika med fina mimmi förra veckan. johnséns skagenbaguetter är otroligt goda! helt galen, haha

Kommentarer


Kommentera inlägget här: