maddebabe

8e juni 2012 - sommarlov!

Kategori: Bilder

Hallå där! Nu kan jag äntligen säga att jag har sommarloooov! Det känns riktigt underbart faktiskt.
Gårdagen igår var väldigt hektisk då jag och frida åkte in till mölnlycke för att se på alla fina vänner som tog studenten. Sedan blev det racershopping med fridolf och signe. Sen tåg till mölnlycke, för att thompa skulle hämta upp oss. Sen tog vi bilen till hindås där vi firade ebba på hennes mottagning (massa god mat), sedan åkte vi vidare till linneas mottagning (massa god mat) och sist men inte minst åkte vi vidare till filippa och maria och firade twinsen (massa god mat där med, och en gudomlig jordgubbstårta)! På kvällen var jag någorlunda trött, och proppmätt. Allting såg ju så smaskigt ut, så man kunde inte låta bli att äta heller, heheh... Idag var det en ny dag, och jag har haft skolavslutning som sagt. Efter "skolan" åkte jag in till stan för att möta upp signe och malin, då vi skulle på presentjakt till fridas student och till emmas middag som hon har imorgon: stress! Men nu sitter jag här hemma och har precis duschat, och ska nu välja kläder inför fridas mottagning här om en stund. Där har ni min intressanta dag i ord. pusssss


vackra tvillingar, grattis !

Kommentarer


Kommentera inlägget här: