maddebabe

21a juni 2012

Kategori: Bilder

Godmorgon! Gårdagen i la stada gick toppen. Jag hittade bland annat lite kläder och så köpte vi ett tält inför festivalen. Grymt! När jag kom hem blev det en snabbisdusch, sen övningskörde jag med pappa hem till thomas. Det blev alltså lite motorvägskörning oså, roligt roligt! Jag vaknade nyss i thomas säng, helt ensam. Mongot ska ju jobba idag, så jag träffar inte honom förrens på bussen till peace & love på måndag. Det känns samtidigt bra, ibland är det bra att vara borta från varandra några dagar så man får sakna varandra. Det behövs nog eftersom vi ska umgås konstant i en vecka sen, hehe.. Idag ska jag förbereda inför morgondagen, och köpa massa olika grejer. Det ska bli roligt! Jag gillar faktiskt att vara i stora mataffärer, hehe...
pusssssss



Kommentarer


Kommentera inlägget här: