maddebabe

20e juni 2012

Kategori: Allmänt

Goddagens! Vilken underbar dag det är! Man blir ju otroligt glad i detta vädret, och blir genast på bättre humör. Idag var det den sista dagen på fotbollsskolan och vi har bland annat spelat match (alla 50 ungar mot 5-6 tränare) och haft det berömda vattenkriget. Av någon anledning tyckte barnen att det var extra roligt att blöta ner mig.. Efter prisutdelning osv fikade vi ledare, och nu sitter jag på bussen in till stan! Jag ska träffa ida och köpa det sista infär midsommar och festivalen. Just idag älskar jag mitt liv, allt känns så underbart! Jag har fina vänner, en fin pojkvän, jag har ett hem, jag har en familj, jag går i skolan, jag har jobb, på fredag är det midsommar, på måndag åker vi äntligen till peace & love! Tänk vad mycket man kan vara glad för egentligen.. Iallafall, efter stan ska jag se om jag hinner träffa thomas en stund, för imorgon åker han iväg och vi ses inte förrens p&l. Sen måste jag hem och förbereda inför imorgon då det bland annat blir jobb och shopping med mamma inför midsommar!
pusssss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: