maddebabe

16e juni 2012

Kategori: Bilder

Godmorgon *gäsp* ! Igår hängde jag i göteborg hela dagen nästan, med ida. Vi köpte grejer inför midsommar och peace & love som börjar närma sig med stormsteg nu! Jag köpte bland annat en långklänning jag tänkte ha på midsommarafton, lösögonfransar, miniväska, strumpbyxor osv. Jag är väldigt nöjd med mina köp faktiskt. Efter göteborgturen åkte jag till hindås med henke! Först åkte vi till axel och kollade på första halvlek mellan sverige och england med lite andra människor, sen så kollade jag på andra halvlek hemma hos linnea! Trevligt trevligt. Jag var väl hemma i min säng runt tolv - ett tiden, och gick upp halv sju idag! Mummmmms. Idag börjar nämligen fotbollsskolan, och jag ska vara ledare ihop med lite andra tjejer och killar, från laget bland annat. Just nu äter jag frukost och lyssnar på lite musik, och taggar inför en dag med småbarnen.. Jippi!
pusssss


mangeee!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: