maddebabe

8e juli 2012

Kategori: Allmänt

Hallå! En kort sammanfattning om vad som hände igår bland annat blir det här. På eftermiddagen var jag på 40årsfest och 10års jubileum med släkten. Där blev det förnyelse av löften och så, riktigt fint och vackert faktiskt. På kvällen kom sofia hit så drog vi på fest! Som jag skrev sist så ska maria åka till oxford och jobba som au-pair i ett år, den lyckosen. Vid tretiden gick jag och sofia hemåt emma, och satt uppe tills solen började gå upp typ och pratade, grät och skrattade bland alla knott. Det var ett riktigt fint samtal, hon är så fin den tjejen! Idag har vi ätit pizza, fikat och gått på bio! Vi såg filmen lol som var väldigt fin, men även väldigt opassande.. Haha, synd att vi inte hade kollat upp handlngen lite mer noggrant hehe. Nu ligger jag hemma i sängen och lyssnar på musik, är allmänt bitter och sentimental. Så är läget just nu faktiskt.
 
Jag låtsas, förnekar och ljuger för alla andra och för mig själv när jag säger att jag mår bra och ler mot världen. Jag är värd mer respekt. Jag förtjänar bättre än så. Jag är ingen slagpåse. Jag mår inte okej. Jag är inte okej.Jag är sårad, sviken, arg, ledsen, förkrossad och all möjlig skit. Men tiden läker alla sår.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: