maddebabe

7e juli 2012

Kategori: Allmänt

Godmorgon! Igår hängde jag till mestadels i stan med elin, då jag fick bytt min tungpiercing. Jag har gått med läkstaven ett år ungefär så det var på tiden, haha! Jag fick även köpt ett par jeans och en mysig tjocktröja. På kvällen hängde jag hos kusinen med cola, chipspåsen, godis, vin och kattungar. Gårkvällen kan bara beskrivas som kaos. Brustet hjärta och en stor besvikelse beskriver det också ganska bra. Iallafall, jag sov hemma hos emma och har bara sovit sisådär fyra timmar, inte okej.. Om någon timme ska jag bege mig hemåt för att duscha och göra mig iordning inför firande med släkten! Och senare under kvällen ska jag på avskedsfest typ, för en kompis som åker till england ett år för att jobba som au-pair! Får se om jag gör ett litet inlägg senare under dagen/kvällen, det beror på hur mycket tid det finns till det. pusssss
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: