maddebabe

birthday girl

Kategori: Bilder

På bussen in till stan imorse träffade jag en kompis som jag inte hade träffat och pratat med på ett tag, så det blev inget sovande! Men det gjorde inte mig så mycket. Efter besöket i konsthallen och konstmuséet så åkte vi hem och hade vanligt skoldag.. Lite segt men dagen har ändå varit bra. Solen har skinigt och det är snö ute (älskar snö) och jag har fått vara med mina underbara skolkompisar. Efter skolan åkte jag, mamma och therese till bollebygd och handlade mat och köpte med oss sushi. Jag älskar att fylla år och bli bortskämd, haha! Jag har ju även fått lite presenter; av mamma och pappa fick jag pengar (yeeeees!!!) och av systrami fick jag en bh och en god parfym! Men det slutar ju inte där, på torsdag ska jag ha tjejmiddag och träffa lite mer kompisar så då kommer jag få lite mer presenter, underbart! Nä, men det är verkligen snällt av alla som väljer att ge mig grejer. Jag vill ju inte verka girig liksom, hehe. Men skämt åsido, det har varit en toppendag och det lär nog fortsätta så i den stilen. Nu ska jag och therese kolla på någon film och jag ska hugga in på min ben and jerry's, half baked!




Kommentarer


Kommentera inlägget här: