maddebabe

4e januari 2012

Kategori: Bilder

Känns fortfarande väldigt ovant att skriva 2012 istället för 2011... Idag vaknade jag vid elvatiden av thomas som ringde och frågade om jag ville följa med till borås badhus med honom och hans familj. Jag har inte badat i badhus på cirkus ett år eller mer så självklart passade jag på! Det var sjukt kul faktiskt, hade nästan glömt av hur roligt det är att simma och bada, man blir ju som barn på nytt. På badhuset träffade jag några från klassen också, jättekonstigt om man tänker efter! Alla bor åt göteborgshållet med vi alla träffas i borås badhus, ett ställe man aldrig är på typ.. Jaja, roligt var det iallafall. Jag och thomas kom nyss hem till älskade rävlanda och vi vet inte riktigt hur våra planer ser ut. Det blir pizza och hyra film troligtvis åtminstone.

tummen upp för dagen!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: