maddebabe

3e januari 2012

Kategori: Bilder

Helt sjukt, ett sprillans nytt år...

Min nyårsafton spenderade jag uppe i flen med thomas och hans barndomsvänner.. Själva kvällen var inte så rolig och lyckad som jag hade förväntat mig, men det blir ju aldrig som man har tänkt sig, eller hur? De andra dagarna som vi var där var mysigare och bättre faktiskt, vi kollade bland annat på hockey, massa filmer, gick på bio, shoppade osv. Kom fram till göteborg vid niotiden imorse och thomas pappa hämtade oss vid tåget. Åt frukost direkt när vi kom in, sen somnade jag direkt och sov typ i fyra timmar, haha! Men nu är jag hemma i lilla rävlanda och det är ganska skönt att vara hemma faktiskt, även om jag har haft det mysigt och sådär. Här kommer lite bilder från dagarna där uppe, och bilder på hur mitt hår blev. Fast bilderna gör inte håret rättvisa, färgen ser helt annorlunda ut i verkligheten.
pusssss








Kommentarer


Kommentera inlägget här: