maddebabe

30e januari 2012 - sjuuuk

Kategori: Allmänt

Hallo där ute i vinterkylan! Blev inget bloggande igår, men ni missade inte så mycket. Bara att jag och thomas hade sex månader tillsammans! Känns ändå ganska sjukt att vi har varit tillsammans i ett halvår, har ju gått sjukt fort. Jag åkte hem till honom igårkväll, medans jag var dunder förkyld! Jag tvekade på om jag skulle till skolan eller inte, men åkte dit ändå. Jag var med på tre lektioner, sen åkte jag hem. Asså jag mår piss just nu. Jag har feber, och min näsa rinner och kliar, halsen bränner, ont i öronen och ögonen rinner hela tiden.. Är verkligen jättejobbigt. Får se om jag går till skolan imon, jag fyller ju år imorgon och då kan det vara kul att vara i skolan och få lite uppskattning, haha ;) vi hörs senare under kvällen kanske, pussss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: